آموزش دروس دبیرستان - هوالفتاح العلیم

آموزش شیمی ۱-زیست شناسی ۱

آموزش دروس دبیرستان - هوالفتاح العلیم

آموزش شیمی ۱-زیست شناسی ۱

هوالفتاح العلیم - به بهانه نزدیک شدن به ایام فاطمیه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خوش آمدید                                                  

برای دیدن نمونه سوالات به قسمت آرشیو بروید- بخصوص اردیبهشت ۸۶

مواد حاصل از واکنش را چه می گوییند؟
1)فراورد      2)ماگما       3)فرمول شیمیایی       4)پیوند کوالانسی

ph  اب اشامیدنی سالم برای انسان چه قدر است؟"
1)5تا9          2)6.5تا 8.5  3)6تا8.5        4)5تا7.5


ضرفیت گرمای اب  چه قدر است؟
1)0.897       2)0.449      3)2.469         4)4.185



میانگین هوا در سطح زمین چه قدر است؟
1)25            2)15            3)10            4)20




نام دیگر باران اسیدی چیست؟
1)کربنیک اسید     2)سدیم کلرید      3)نیتریک اسید    4)فسفریک اسید

                               

 

سلام اى سفره دار فاطمیه

سلام اى سفره دار فاطمیه                                                          نگار بى قرار فاطمیه
سلام اى محرم غم‏هاى مادر                                                           تویى تنها نگار فاطمیه
دلم یک سال مى‏
سوزد به حسرت                                       مگر بیند بهار فاطمیه
دمى چشمان دل را باز بنما                                                        که بینم لاله زار فاطمیه
نظر کن تا نشیند بر سر من                                                    کمى از این غبار فاطمیه
دلم تنگ عزاى یاس باشد                                                      ز بس هستم خمار فاطمیه
شود آیا دهى چیزى نشانم                                      الا اى پرده دار فاطمیه
شود آیا دهى شال عزایم                                         گانه سوگوار فاطمیه
تویى تنها مدار قلب زهرا                                                 مدال افتخار فاطمیه
شود آیا کنى بر ما عنایت                                                                       شوم من جان نثار فاطمیه
بیا اى راز دار قلب حیدر                                                                          الا اى ذوالفقــار فاطمیــه

 

 

 

اگر درباره ی کسی نیکی کردی ، پوشیده دار و اگر کسی درباره ی تو نیکی کرد آشکار

 

ساز. بدترین مردم کسی است که پاداش عمل نیک دیگران را به زشتی بدهد و

 

بهترین مردم کسی است که پاداش عمل زشت دیگران را بخوبی بدهد.

 

حضرت علی (ع)

 

 قتیل کربلا را دوست دارم                     ذبیح بالقفا را دوســـــت دارم

 

من از زوّار دشت کربلایم                     عزیز مصطفی را دوســت دارم

 

قسم بر آب آبِ کودکانش                     شهید نینوا را دوســــــت دارم

 

اگر چه شیعۀ خوبی نباشم                 گل خیر النساء را دوســت دارم

 

چه خوب است روز عاشورا بمیرم         که من خون خدا را دوست دارم

 

به واللهِ به واللهِ به والله                      حسین سر جدا را دوســـت دارم

 

خدایا قاری قرآن زینب                       به روی نیزه ها را دوســـت دارم

 

به حق آخرین فریاد مولا                    امید خیمه ها را دوســـت دارم

 

قسم بر یاس و گلهای شقایق           نسیم کربلا را دوســــت دارم

 

حاج منصور ارضی - شب یازدهم محرم سال ۷۶

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما ساعدی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://darsi.blogfa.com

با سلام به شما معلم عزیز با تبریک روز معلم به شما من نیما ساعدی دانش آموز کلاس ۱۰۴ شما هستم
لطفا وبلاگ من را که وبلاگی در مورد نمونه سوالات درسی است را پیوندی از وبلاگ خود کنید.
باتشکر از شما.
وبلاگ : darsi.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد